Blod

(Hahah, alltså denhär bilden ^^^)
VARSÅGOD! Det är en drama/skräckfilm. Jag tyckte inte den va läskig, mer lustig och i slutet lite obehaglig.
Huvudrollen är Pauline och hon är skolans konstiga och äckliga tjej pga att hon typ har finnar, inte sminkar sig och har lite stripigt hår.(Amerikanska filmers definition på konstig och äcklig tjej)
 
Annat om Pauline:
Pauline vill bli av med oskulden, helst när hon har mens.
Hennes syster är allvarligt sjuk.
Hennes mamma är dum i huvudet.
Hon drömmer sexdrömmar (tror jag?) som är fyllda med typ hundra liter blod.
 
Har ni hört om denna filmen innan? För jag har inte hört om den någonstans förutom av Matilda som gick i min klass förra året. Så konstigt? 
 
Här haru trailern!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0